7.9.10

Stained All These Spaces Blue For You

t:"Front part, put it in the front part 
Not in the net part 
Grand ego karaoke of the soul.
Sperm whale, mortal jelly monorail 
You still killed my style 
Grand fucking karaoke of the whole." 
fuceking modernists feeling rhyme schemes and nods to rap 
battles. No names, this is space.
 
fuck old men. everyone is an old man.
some of the old men are adults too.
sotme wpasete:spomepaste
it  whas ivn orlder teo moanke aes ranwith maiteriale thinat woe  talhked  uncoomfortapbly aboeut onur transparaencaipes. lies diod  it fon dikrette  remasons.
 
I/O/ Sylvia Plath studied postmodern philosophy: she would deny  reason 

I feel like I'm putting around in a museum, that I can't mess with the exhibits, but I'm allowed to put my own up in a room at the end. 
That's nothing like a museum. 
Have you ever heard of blue spaces?

talk about organic language. no really, talk arount it. 
I already brought up amoebas. 
through your organic months, your organic language.
 no pesticides, and/or fingers.
 NO   NO   YOU TALK "ABOUT" IT> NOW. 
so,   full of worms and insects, 
Nobody has flaws here,
   im you im actually you
:|not anymore
Because I had the flaws
 and your parts, flopping 
 Because  can spell.  
the same color text-racial
  plath>
 
sos avenue parties
energy xx
energy  uu
 
 organic language, why would you talk about it. I am feeling very uncomfortable  about all of this then  go back inside or outside why would you build about building a  building.shut up.greatthe new law says that we have to write, I think I  can still dance about dancing, Don't do a dance. Write a rite until,  because it stops.
 
 A right a law. A lore written, parts, flopping 
 because all the other laws then got put into the box.
written, because all the other laws then got put into the box.
 
A soft gap


,  in the box, 
pajajajalja are written.      no schizoid.  I hope we say it is finished?  /so oldman, call the thing done./   never be the last to cop out 
,  in the box.  

. 
  • oh the fuck                                                     
Lyric: Never wrote a word until i wrote all over you, ah, ah, 
I've been sliding it. we deal with the old man. 
where did kpunk lol, back and forth k, i'm an old man.  
the peacocks go, to live with the old man. (cue samson, suicide) 
the peacocks go, to live with the old man.  
With them, we can invent paint. shut up, it's great. 
 forever. i showed up for civilization's sake. 
this is how [men this is so[men this] 
against the sake. complete transparency around here somewhere. 
as in asian fermented beverage. 
Everybody all paraparadise, paraphrased.
the peacocks go, to live with the old man. [men] 
 
Chorus [all simultaneous]: 17:36 civilization's rice wine.   (repeat x9) 
awwwwwwwwwwwwwwwwws
ornamental language must be how the first law was. I recognize you, you must be how the first law was.
 
We  produced a quantity of  resources before, in speaking. Letting our  mouths run until the tanks were full. Next time, they will be different  tanks, tanks that are spidery and careful to mix the fuels similarly,  impossibly, and they  will choke us off because we are not skillful. We  are glossolaliacs.
 
deleuze would lol.
 
In  this document, I don't feel at liberty to look things up and know the  backdrop to ever reference I suggest or every passing relevant thought.  This is comforting, in a repressive way.
 
this is how laws are written.
this is how plagairists turn into cannibals. 
this is how the first amoebas made love.
 
Maybe this bag was mostly garbage, but before the current theory of plastic/garbage integration.
 
  • *touch* 
  • untouchable 
  • boom 
  • authenticate me
 
F[ea/u]tures; More feature.
 
To know to cut choke us the quantity are keep this, is any given 
requires exhausting, into ever and all, you.
r:Like we just say, "Done, now do" , end mixes , All potential 
 
 Look, these are a series of conversations in the disgusting sense, an opening to others. Posed statements, made to insinuate outlines, the furthest possible played to scrawl borders. At the same time, in a series to give to strains to seem, strains which composed into themes suggest the material stretched over the border. They can be cut apart but they already were, that was their purpose, not to exist alongside and continuing but to be formed and made into something that can't be unhavemade.
 
 Speaking in.
 
  • (. ,owl .)
How does it work for animals.
  • (\bunny_rabbit/)
  • .||.buffalo
  • l_-elevator handymanl
 
y:w lord sell what you can 
to me to everybody 
I waited on choosing.
 
 The  theme of the most proper science is in their rcAfj8oq [spanish for  "number"] and  specifically (983b19).30 Their number is restricted, even  narrowly restricted: ~iboq ["outward look"] rendered four.31 
 
Passing hives, permanent hives: after our passing, do we have  either hives or oil permanence ions? 
 
search for what you can try.
 
Pall  bearing, seeming like a man would grab onto these, if the correct and  presumptuous men must be admitted, taking the initiative, putting the  bodies on a pallet, we are courting ruin. Neither are they poets nor are they jealous gods. Put them faces down, embarrasing.
 
scrying references to palliative care.
 
infighting: Does it, do it, hear wit in-saying; diamondsorangediamondshavegraydiamondsnobluediamondscolorblue


Half-measures, I broke all the bottles near you and your half-measure head had nothing to say. Purposefully, it was emptied, and you kept the ridges and orbits in frustration. I don't get angry until you break in with the noise that your head is accidentally still here.

Goddamn it, where is this coming from, this staccato, this breathing kind of line, where did the sense making part of this enterprise go into the fucking hole along with pride and dignity. There isn't much left to it, but to mumble sure, let's get opaque, let's let the noises rumble and speak in monosyllables, certainly that can't be [mis]con[stru][ed]. Let the punctuation speak for you, break into the middle of the thought and carve out a gutter-depth, because you think about bodies altogether differently and it's wrong, isn't it. Bodies aren't pieces put together, bodies are bodies who sit against walls, surely this is just more of it, your incantations got simple and simple-minded, you get theory all over and it sinks in like broken wet sediment and fills the gaps with sinks of half-held sand, fills the gaps with further gaps that strike you as more sensibly sized. Dread the sand instead, your bigger gaps were more alive and the sound and bodies of those kind of gaps were whole again. Oh, whole, the accident, the words to avoid, because another parent spoke out against it. Think communists who stink up the future, making broad brave strokes with fracturing tiny bodies and your tinier bodies speak to them and beg them to infiltrate, a fifth column of bravery for your rotten fragile guts and your rotted out, never-needed insides. You didn't have a body to fill out before, it wasn't even a fill-edness, it was a skin of a body, one that breached instead of was breached.

Breached instead of was breached, these bodies are those bodies sat against wall. No carved out gutter depth, the wall is rock, and smooth on up, sinks of half-held sand and fall off the sides. 

We grab each other from the other side of the room, take the thick wet bond left to set on the sink of half-held sand, force the doors until the lock hold and then force the doors until the wood falls. Kicking into holes in the door, let the holes knock through into further rooms.
There isn't any need for further rooms, but to get out. Stashed bundles half-measures, the whole of it stuck messy on your bodies and the skin underneath coiling and grainy with clay. Let the streets curve off, we've got hammer and red broken handle to stick into the glass and up under the door, to let the holes knock through into further rooms.
We broke the door over too much and the sticking pins from the sides are lost down the grated floors. Bashed then pressed it against the frame, let the woods touch and they become familiar, it stands up like all of this to only the first glance. You and him have stains on your shoes, she and I are ready against the door, I don't have many sounds left in my old head, he said. I don't either, I say. I don't hear anything, she says, ahead of it always by degrees. I've got to hear something or I won't have any more sounds either, gets said. Make racket, gets said, make some real bad noises, I know you can make noise, gets said, and I know if somebody comes home there is going to be noise forever, gets said.
You get to shout and let your back snake up the wall, the longer you sit and shout, the more gets said. The door is broken, the pins are gone, the wood has rejected the wood and the rocks break in upon the roof.

No comments: